Za pravilno delovanje strani potrebuješ vklopljen javascript.

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.evelina.si so sestavljeni v skladu z:

-Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPoT)

-Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP)

-Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje

Spletna trgovina evelina.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov podjetja Evelina, Andrej Kralj s.p, v nadaljevanju ponudnik. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine evelina.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Veljavnost ponudbe

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in so končne - DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV). Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Veljajo cene, ki jih kupec potrdi pri naročilu v spletni trgovini. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine, stroški poštnine so obračunani posebej.

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcijske ponudbe so navedeni ob sami akcijski ponudbi.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- z gotovino ob prevzemu; V primeru, da ste navedli za dostavo drug naslov, plačilo po povzetju ni možno. Pri plačilu z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) se ne prištejejo dodatni stroški.

Dodatni stroški nastanejo ob plačilu GLS kurirju s kreditno/debetno kartico, in sicer stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero GLS kurir izda račun. 

- z nakazilom na račun upravitelja portala evelina.si - Andrej Kralj s.p (po ponudbi/predračunu).

Ob naročilu nad 50 € so stroški pakiranja in dostave brezplačni. Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

Akcije in popusti

Pri registraciji na evelina.si vsaka stranka za prvi nakup prejme -15% popust, kateri se samodejno obračuna. Ta popust pa se ne sešteva z drugimi kodami za popuste.

Odstop od naročenega blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov (info@evelina.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Izdelek mora biti nepoškodovan in vrnjen v originalni embalaži. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Evelina, Andrej Kralj s.p, Repnje 17A, 1217 Vodice. Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno kupnino. Vračilo kupnine bomo opravili v 30 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ob vračilu izdelkov se vrne strošek kupnine izdelkov, ne pa tudi stroški pošiljanja blaga. Stranka mora obvezno v roku 14 dni javiti na mail info@evelina.si namero, da bo izdelek vrnila, mi pa bomo poslali navodila za vračilo. Stranka ima potem še 14 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru žal denarja ne moremo vrniti.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: - jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, - pošiljatelj bo jasno razviden, - različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, - jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, - željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Pravno obvestilo

Znamka Evelina in logotip sta v lasti podjetja Evelina, Andrej Kralj s.p.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@evelina.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izključitev odgovornosti

Spletne strani so postavljene in vzdrževane z največjo možno mero skrbnosti. Kljub temu podjetje Evelina, Andrej Kralj s.p. ne more jamčiti za ažurnost, točnost ali pravilnost vseh informacij na straneh. Vse informacije na spletnih straneh se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Prav tako podjetje ne sprejema odgovornosti za kakršnokoli škodo, ki bi neposredno ali posredno nastala zaradi uporabe, nepravilnega delovanja in/ali nedostopnosti teh spletnih strani. V primeru sklicevanja ali povezovanja teh spletnih strani z drugimi, ki so v lasti ali upravljanju tretjih oseb, Evelina, Andrej Kralj s.p. ne prevzema odgovornosti za vsebino ali pravilnost delovanja teh spletnih strani.

 

Podatki o podjetju:

Evelina, Andrej Kralj s.p

Repnje 17A

1217 Vodice

DAVČNA ŠTEVILKA: 13754394

info@evelina.si